خدمات مجالس و تشریفات عروسی زاکرو

خدمات مجالس و تشریفات عروسی زاکرو

خدمات مجالس و تشریفات عروسی زاکرو

خدمات مجالس و تشریفات عروسی زاکرو

اشتباه های مهم دوران نامزدی

دوران نامزدی یکی از بهترین دوران در زندگی است که با وجود داشتن مشکلات زیاد شیرینی خاصی دارد.

اشتباه های مهم دوران نامزدی

اشتباه های مهم دوران نامزدی

اشتباه های مهم دوران نامزدی

دوران نامزدی در عین حال که جزو زیبا ترین مراحل تشکیل خانواده محسوب می شود با مشکلاتی همراه است که اگر نتوانید آن را به خوبی بشناسید و حل کنید برایتان مشکل ساز خواهد شد.

بخشی از اشتباهاتی  که در این دوران اتفاق می افتد و گاهی تا آخر عمر گریبانگیر دو طرف می شود، به خاطر همین هیجان زدگی هاست. بخش دیگر این اشتباهات فرهنگی است.بلاتکلیف بودن یا اختلاف نظر فرهنگی دو خانواده در مورد دوران نامزدی بخشی از این عوامل فرهنگی را تشکیل می دهد. شاید شما در مقابل اشتباه بودن بعضی از این موارد جبهه داشته باشید، فقط با این پیش زمینه این مطلب را بخوانید که هر کدام از این اشتباه ها بعدها منجر به یک مشکل جدی در رابطه همسران شده که حالا در این لیست قرار گرفته است.

مهمترین حریم و مرز دوران نامزدی رابطه جنسی است. تجربه نکردن رابطه جنسی در زمان نامزدی به این دلیل توصیه می شود که در صورتی که افراد احساس کردند مناسب یکدیگر نیستند و لازم شد از هم جدا شوند، این جدایی به راحتی انجام شود.در صورت برقراری رابطه جنسی هم پسر بیشتر احساس تعهد می کند و هم دختر ناتوانی بیشتری برای جدایی احساس می کند.
اشتباهات رایج در دوران نامزدی

۱ – نامزد شما همکارتان نیست که اشتباهات کاری اش را با صراحت و جدیت یادآوری کنید
درباره نامزد و همسر، تنها پیشنهاد وجود دارد، حتی جایی که می خواهید انتقاد کنید باید پیشنهاد دهید.

۲ – یادتان باشد که صحبت کردن درباره کلیات خیلی بهتر از صحبت کردن درباره جزئیات است.

۳ – همسر آینده شما انتظار دارد که وقت بیشتری برای با هم بودنتان بگذارید و برای شناخت همدیگر، واکندن سنگ های هم و آشنا شدن با اخلاق یکدیگر اهمیت قائل شوید
اگر قرار باشد بیشتر وقتتان را با کار، دوستان یا درگیری های شخصی تان بگذرانید، هیچ قدم مثبتی برای شناخت همدیگر و آمادگی برای زندگی بر نداشته اید.

۴ – قرارها، تلفن ها، رفت و آمد و جیک و پیک همسرتان را زیر نظر نگیرید
روی مکالمات او با خانواده اش، دوستان یا همکارانش ریز نشوید و مرتب سۆال و جواب نکنید. مگر آنکه بخواهید در همان لحظه نامزدی تان را مختومه اعلام کنید و زندگی آینده تان را از دست بدهید.

۵ -ممکن است در روزهای اول، شما سوگلی خانواده همسرتان باشید که در هر مهمانی باید حضور پیدا کرده و زیر ذره بین عمه و عمو و خاله و دائی نامزدتان قرار بگیرید
همسرتان را به خاطر این که مجبورید در جمع خانواده او حاضر شوید سرزنش نکنید و اگر کلافه شدید، سعی نکنید این کلافگی را به نامزدتان نشان دهید یا بیان کنید.

۶ – بعضی از افراد به خاطر اینکه بتوانند علاقه طرف مقابل را به خود جلب کنند، سعی می‌کنند بعضی از رفتارهایشان را تغییر دهند
البته تغییر دادن رفتار فی‌نفسه کار بدی نیست، اما اگر قصد ما این باشد که فقط در دوران آشنایی این کار را انجام داده و بعد از ازدواج به روال خود برگردیم، یا به عبارتی برای مدتی نقش بازی کنیم، این کار ما نوعی فریب محسوب شده و بعدها موجب بروز مشکلات بزرگی در زندگی مشترک می‌شود.

۷ – گاهی هم بدون اینکه هیچ علاقه و جذابیتی باشد به فکر ایجاد تفاهم هستیم و فکر می کنیم با ازدواج علاقه ایجاد می شود
همان طور که تنها با علاقه نمی توان تفاهم ایجاد کرد تنها با تفاهم هم نمی توان انتظار علاقه و جذابیت داشت. تفاهم مهم است اما علاقه، تعهد و تفاهم در کنار همدیگر است که منجر به ازدواج موفق می شود.

۸ – گاهی افراد متوجه تفاوت های اساسی و مشکلات در طرف مقابل می شوند اما چون فکر می کنند که می توانند او را تغییر دهند این مسائل را نادیده می گیرند. اما همانطور که قبلا هم اشاره کردیم کسی را برای ازدواج انتخاب کنید که او را همانطور که هست بدون هیچ تغییری می پذیرید

منبع : خدمات مجالس

نکاتی مهم برای تازه نامزد کرده ها

نکاتی مهم برای تازه نامزد کرده ها

نکاتی مهم برای تازه نامزد کرده ها

نکاتی مهم برای تازه نامزد کرده ها

تازه نامزد کرده ها باید همواره به نکاتی توجه داشته باشند تا در ادامه زندگی به مشکل نخورند .

بارها در محافل عمومی و مهمانی‌های خانوادگی دیده شده که برخی زوج‌ها با رفتاری نامتناسب نه تنها شان خود را پایین آورده، بلکه ارزش همسر خود را نیز در مقابل دیگران از بین برده اند و این مساله زمینه ساز بروز اختلافات در میان آنها شده است، چرا که طرفین مواردی را زیر پا گذاشته اند که از اخلاق به دور بوده و خاطر همسرشان را نیز مکدر کرده است. از سوی دیگر، عدم رعایت ضوابط بین زوج‌ها به افزایش آمار طلاق نیز دامن زده است و برخی از آنان با کوچکترین اختلافی روانه دادگاه می‌شوند تا به زندگی خود خاتمه دهند. بنابراین آموزش مهارت‌های ارتباطات میان فردی بسیار حائز اهمیت است که نباید آن را ساده انگاشت و در این میان خانواده‌ها و مراکز آموزشی نقش پررنگی را برای آمادگی جوانان در امر ازدواج ایفا می‌کنند، چرا که با افزایش مهارت‌ها، ازدواج‌های مستحکمی شکل خواهد گرفت.

در هنگام نامزدی همواره سعی کنید که شیک به نظر برسید سعی کنید زیاد از کت و شلوار داماد ی خود در مهمانی ها استفاده نکنید و لباس های جدید بپوشید.

هنگام پذیرایی چه رفتاری در کنار نامزدتان داشته باشید

اگر سینی نوشیدنی را در مقابل شما می‌گیرند، بهتر است اگر کنار هم نشسته اید ابتدا یک نوشیدنی برای نامزدتان بردارید و برای او قرار دهید، هنگام خوردن میوه بهتر است برای نامزدتان هم پوست پرتقال یا خیار را کنده و به وی تعارف کنید.

موقع صحبت کردن دیگران این گونه باشید

تفاوتی ندارد به منزل اقوام خودتان رفته باشید یا اقوام نامزدتان؛ سعی کنید اجتماعی باشید و همانند یک مجسمه یا یک ربات فقط بیننده و شنونده نباشید. لبخند بزنید، سرتان را تکان دهید، سوال کنید و ساکت نباشید. در نظر بگیرید در عین رفتار اجتماعی نباید زیاد حرف بزنید.

بهتر است از اعضای اقوام نامزدتان که به منزلشان رفته اید سوالاتی در مورد وضعیت آنها نظیر تحصیلات، شغل و… بپرسید. شما باید خودتان را نیز نشان دهید و خود را در دل اقوام نامزدتان جا کنید. فراموش نشود تحسین شما یا نامزدتان به نفع هر دوی شماست. بنابراین رفتارهای بچه‌گانه نداشته باشید. معمولا آقایان در خلوت و در کنار نامزدشان ادا و رفتارهای عجیبی از خودشان بروز می‌دهند، اما به هیچ وجه در جمع به‌ویژه در مقابل اقوام نامزدتان از این قبیل شیرین کاری‌ها انجام ندهید. اگر ناهار یا شام دعوتید، همین‌طور روی صندلی ننشینید. شما هم مشغول کمک کردن برای آماده شدن اسباب ناهار و شام باشید و به گرمی رفتار کنید.

تنها به برخی از اختلالاتی که بهتر است پیش از ازدواج به آن‌ها توجه کنید، اشاره می‌کنیم.
۱- اعتیاد و اشتغال ذهنی مدام به روابط جنسی؛ از جمله این موارد عبارتند از:
خودارضایی مداوم
توجه و علاقه شدید به فیلم‌های پورنوگرافی(مستهجن)
تمایل به انجام اعمال جنسی به صورت آزارگرانه و همراه با خشونت
تمایل به نگه داشتن و جمع آوری لباس‌های زیر
۲- رفتارهای نادرست جنسی با دیگران که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
چشم چرانی مدام و خیره شدن به اندام دیگران
اظهارنظرهای جنسی درباره بدن دیگران
لمس کردن و تماس‌های بدنی بی‌جا و نامناسب و ناشایست
۳- ناتوانی جنسی(جسمانی یا روانی)
۴- سرد مزاجی، بی‌تفاوتی و عدم تمایل به عمل جنسی
۵- داشتن دیدگاه بسیار منفی نسبت به عمل جنسی(از نظر نامزدتان مقاربت و عمل جنسی عملی گناه آلود و کثیف است و عقیده دارد فقط به خاطر بچه دار شدن باید این عمل را انجام داد).
۶- ترس و وحشت شدید از عمل جنسی و مترادف دانستن این عمل با تجاوز و خشونت.
اگرچه شناخت مسایل و مشکلات جنسی در دیدارهای اول خصوصاً با توجه به فرهنگ و محدودیت های مذهبی که در کشور ما وجود دارد به سادگی قابل شناسایی نیست اما ضروری است تا حد امکان در رابطه با سوابق، عادات و سلایق جنسی نامزدتان اطلاعات کسب کنید. زیرا همین مسائل بعد از ازدواج منجر به مشکلات و بحث های جدی و حتی طلاق و جدایی می‌شود.

منبع : خدمات مجالس

کت و شلوار مناسب داماد در روز عروسی

کت و شلوار های دامادی یکی از مهمترین مسائل مهم عروسی است.

کت و شلوار مناسب داماد در روز عروسی

کت و شلوار مناسب داماد در روز عروسی

کت و شلوار مناسب داماد در روز عروسی

در روز عروسی داماد باید خوش تیپ به نظر برسد به همین خاطر کت و شلوار داماد بسیار حائز اهمیت می باشد و باید مناسب با سایز و اندازه داماد باشد.

هر دامادی می خواهد در بزرگ ترین شب زندگی اش ، باشکوه تر و جنتلمن تر و باوقارتر از همیشه ظاهر شود. خوش پوشی و آراستگی آقای داماد نسبت مستقیم به شکل ، طرح و مدل کت و شلوار انتخابی وی دارد و نمایش همزمان قدرت و مهرورزی و خوش سلیقگی وی در شب عروسی است. متاسفانه سایزها و مدل های موجود در بازار برای افراد سنگین وزن محدودند و و این محدودیت از بزرگ ترین مشکلات و دغدغه هایی آقا دامادهای سنگین وزن برای انتخاب و خرید و پوشیدن کت و شلوار است.

کت و شلوار مناسب داماد در روز عروسی

کت و شلوار مناسب داماد در روز عروسی

در زمان‌های گذشته مردها آنقدر درگیر دامداری و کشاورزی بودند که کمتر دامادی در عروسی لباس رسمی می‌پوشید چه برسد به کت و شلوار. در سال‌های 1700 پوشیدن لباس رسمی فقط مختص اشراف و نجبا بود. قرن 19 ام که فرا رسید یکی از خوش‌تیپ‌ترین مردان آن زمان به نام گریسوالد لوریلارد، پایین کت بلندش را تا کرد و کتی کوتاه درست کرد. این کت از بدترین نوع پشم دوخته شده بود و هیچ جیبی هم نداشت. اما این مرد با این کت به یک مهمانی رسمی رفت. در سال 1930 شرکت مارلیس و رودولفکر اولین بازار فروش کت‌های کوتاه امروزی را به دست گرفتند؛ یک کت دوخت این شرکت 16 دلار قیمت داشت.

باید توجه داشته باشید که کت و شلوار دقیقا برای‌تان اندازه باشد. مردانی که لاغرترند در کت‌های دولبه و 6 دکمه خوش استایل‌تر می‌شوند. بهتر است بگویید اپل‌های کت را برای‌تان بزرگتر کنند و کمر کت را آن‌قدر بگیرند تا در آن راحت باشید. این چند نکته باعث می‌شود بدن شما در کت و شلوار دامادی تنومند‌تر به نظر برسد. شلوار دامادی زمانی قشنگ بر بدن می‌ایستد که پاهای آقا پر باشد اما صادقانه‌اش را بخواهید در انتخاب شلوار کت نمی‌توان زرنگی به خرج داد و پاهای عضلانی‌تری را به نمایش گذاشت.

استفاده از کت و شلوارهای غیر رسمی که کت های آن ها، مانند کت های رسمی، شانه های پهن ندارند و در داخل آن ها از آستری استفاده نشده، جهت موقعیت های معمولی و غیر رسمی یک انتخاب کاملا صحیح به نظر می رسد

شلوار مناسب برای کت و شلوار می بایست باسن کاملا صاف و بدون هیچ گونه چین خوردگی، به تن شما بنشیند و قسمت جلوی آن نیز می بایست کاملا یکنواخت بایستد. در غیر این صورت سایز و یا برش شلوارتان مناسب با اندام شما نخواهد بود

منبع : خدمات مجالس

پیشگیری از بد حالتی مو بعد از بیدار شدن

بد حالتی مو هنگام بیدار شدن یکی از معضلات عروس ها هستند.

پیشگیری از بد حالتی مو بعد از بیدار شدن

پیشگیری از بد حالتی مو بعد از بیدار شدن

پیشگیری از بد حالتی مو بعد از بیدار شدن

یکی از معضلات خانم ها حالت بد مو در هنگام بیدار شدن از خواب است که بسیار آن ها را اذیت می کند.

در این مقاله با توجه به حالت و فرم مو های شما روش هایی برای پیشگیری از این معضل را آموزش می دهیم در ادامه با زاکرو همراه باشید.

موی صاف :

سانتیاگو معتقد است که موهای صاف در روز بعد از حمام دیگر خیلی خوب و صاف به نظر نمی‌رسند. او پیشنهاد می‌کند که با یک بافته، مو را کمی مجعد کنید. این مدل روی موهایی بهتر می‌شود که بین 80 تا 90 درصد خشک باشند پس بهتر است  قبل از خواب ، اول با یک اسپری آب کمی مو را مرطوب کنید. سپس آن را به 4 بخش قسمت کنید نه به دودسته که همیشه عادت دارید. سانتیاگو توضیح می‌دهد که وقتی مو را به 4 دسته تقسیم می‌کنید، موی پشت سر شما هم با اطمینان حالت دار می‌شود. حالا 4 دسته را که کنار دو گوش و بالا و پایین سرتان هستند را ببافید و از سمت چپ و راست و بالا و پایین روی سر محکم کنید و بعد بگذارید همان‌طور بماند.

بافتن موی صاف

شب قبل از خواب اگر می‌خواهید موقع صبح موهایتان فر بیشتری داشته باشد، به پیشنهاد سانتیاگو در صبح قبل از باز کردن بافته‌ها، روی آن‌ها اتوی مو بکشید و زمانی که مو کمی خنک شد کش ها را بازکنید. برای اینکه مو حالت فر را به خود نگه دارد کمی لابه‌لای آن اسپری حالت‌دهنده مو بزنید و آن‌ها را با انگشت‌هایتان به هم بریزید. بدین ترتیب شما فرهای زیبایی روی موهایتان خواهید داشت.

موی وز دار:

بزرگ‌ترین مشکل خانم‌هایی که موی وز دارند روبالشی‌های کتان است. اگر شما هم این مشکل را دارید اما نمی‌خواهید تمام پولتان را برای یک روبالشی سیلک بدهید پس به‌جای آن یک روسری سیلک بخرید که هم ارزان است و هم بسیار در دسترس. اول، قبل از خواب، سر خود را به یک کرم مرطوب‌کننده مو آغشته کنید سپس موها را به بالای سر ببرید و روسری را کامل به دور سر و موی خود بپیچید.

موی وز، بستن در روسری سیلک، شب قبل از خواب صبح که شد، روسری را بازکنید و انگشتان خود را بین مو فروببرید تا گره‌ها بازشوند. اگر می‌خواهید موهایتان برق بزند و مرطوب بماند، کمی روی آن اسپری روغن خشک بزنید.

موی بلند :

موی بلند مشکلات  زیادی دارد. یا زود کثیف می‌شود یا بی‌حالت است و ظاهر  قشنگی  ندارد. پس به‌ عنوان مرحله اول قبل از خواب پیشنهاد می‌کنیم که مقداری شامپوی خشک روی سر اسپری کنید تا چربی و آلودگی‌ها را به خود جذب کند و به مو کمی حجم بدهد. بعدازاین کار مو را در بالای سر ببندید ولی حواستان باشد که خیلی محکم نباشد. حالا دم‌ اسبی را به دودسته تقسیم کنید و آن‌ها را رو به بالا به دورهم بپیچید و انتهای آن را با یک کش ببندید. در آخر آن را بالای سر گوجه کنید و برای محکم شدنش سنجاق بزنید. موی بلند، جمع در بالای سر،شب قبل از خواب صبح که بیدار شدید، گوجه را بازکنید و فقط سرتان را کمی تکان دهید تا موها پریشان شوند. اگر خواستید می‌توانید کمی آب روی مو اسپری کنید ولی این کار ضروری نیست چون شینیونی که شب کرده بودید به مقدار کافی موها را حجیم و خوش‌ حالت کرده است.

موی فر :

خانم‌هایی که موی فر دارند معمولاً وقتی می‌خوابند، موهای پشت سرشان بدحالت می‌شود. سانتیاگو برای اینکه هم موهای جلوی سر و هم موهای پشت آن خوش‌حالت باشند اول مو را قسمت‌بندی می‌کند. حالا کمی اسپری ضد وز به مو بزنید تا کمی هم مرطوب شود. بعد، هر دسته از قسمت جلوی مو را به سمت عقب بپیچانید و آن‌ها را در پشت سر با سنجاق مویی محکم کنید. موهای پشت سر را در سه دسته به دور خود بپیچانید و بالای سر سنجاق بزنید.

موی فر، پیچاندن مو، شب قبل از خواب صبح که شد، همه مو را بازکنید و مو را پریشان کنید. چند رشته از فرها را به دور انگشت خود بپیچانید که حالت بهتری بگیرند و در آخر کمی روی آن‌ها اسپری مرطوب‌کننده بپاشید.

منبع : خدمات مجالس

مشکلات زوجین چیست و چگونه حل می شود ؟

مشکلات زوجین چیست و چگونه حل می شود ؟

مشکلات زوجین چیست و چگونه حل می شود ؟

مشکلات زوجین چیست و چگونه حل می شود ؟

مشکلات مربوط به زوجین بسیار زیاد است اما راه حل های ان ها بسیار ساده و راحت است.

اگر ازدواج بدی دارید، نقش استرسی که دچار آن هستید را دست کم نگیرید. اگر روابط روزمره تان پر از استرس، دعوا یا بی محلی به همسرتان است، هر روز سلامت تان را در معرض خطر قرار می دهید. برخی از زوج ها نمی توانند بر این استرس ناشی از مشکلات روابط شان غلبه کنند. به عنوان نمونه در مواردی که یکی از طرفین فاقد حس همدلی نسبت به همسرش است یا خشونت جسمی نسبت به او اعمال می کند. اما در اغلب زوج ها امید به غلبه بر این استرس وجود دارد، حتی اگر سال ها از هم دلخور باشند و به هم آسیب رسانده باشند.

1 – خودخوری و همه چیز را درون خود نگاه داشتن

هر زوجی با چالش هایی روبه رو است اما اگر در مورد این مشکلات با همسرتان صحبت نکنید، تنش ناشی از این اختلاف زناشویی و فاصله پیدا کردن میان شما افزایش خواهد یافت. افرادی که در خانواده هایی بزرگ می شوند که در مورد بیان مشکل شان با دیگران به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده اند، به راحتی می توانند به نحوی سازنده با همسرشان صحبت کنند اما بسیاری از افراد در دوران کودکی، این مهارت های ارتباطی را نیاموخته اند و نیاز به ابزارهایی دارند تا بتوانند درباره موضوعات حساس به طریقی ایمن سخن بگویند.

چطور این مشکل را حل کنیم

مهارت های ارتباطی تان را بهبود بخشید. برای این کار می توانید به کتاب هایی که در این مورد نوشته شده اند، رو بیاورید. مشاوران ازدواج یک گزینه خوب دیگر است. البته باید توجه داشته باشید مشاور ازدواجی را انتخاب کنید که بتواند به طور موثری مهارت های ارتباطی را به شما بیاموزد.

2 – به حرف هم گوش ندادن

هرکسی می خواهد حرف هایش شنیده شود اما همسران در ازدواج های دچار مشکل اغلب به نحوی درست و موثر به یکدیگر گوش فرا نمی دهند. هنگامی که درست به حرف های یکدیگر گوش نمی دهیم، با شنیدن یک کلمه تحریک می شویم و از ادامه بحث سرباز می زنیم. هنگامی که شخصی حرفش شنیده نمی شود احساس می کند در مورد خصوصی ترین بخش های خودش با دیگری سهیم نمی شود، زیرا نمی خواهد در معرض آسیب قرار گیرد. اما هنگامی آنها حس کنند که حرف های شان شنیده می شود، مکالمه عمیق تر می شود.

چطور این مشکل را حل کنیم

با همسرتان به توافق برسید تا در نوبت های ۳ تا ۵ دقیقه ای بدون قطع حرف دیگری به سخنان او گوش کنید. هنگامی که شروع به شنیدن می کنید، دیدگاه جدیدی از همسرتان به دست می آورید.

3 – مقصر دانستن یکدیگر

در ازدواج های ناشاد که افراد درگیر مشاجره های حل و فصل نشده و دلخوری های سرکوب نشده هستند اغلب به جای اینکه مسوولیت شان را قبول کنند، همسرشان را مقصر می دادند. اما مقصر دانستن طرف مقابل مشکلی را حل نمی کند با این کار تنها اختلافات بالا می گیرد.

چطور این مشکل را حل کنیم

سعی کنید موضوع های اساسی را که واقعا بر سر آن نزاع دارید پیدا کنید. به عنوان نمونه آیا احساس می کنید حرف های شما شنیده نمی شود و مورد عشق و احترام همسرتان قرار ندارید. اگر در یافتن این موضوعات اصلی مورد اختلاف دچار مشکل هستید، از خودتان سوال کنید این اختلاف چه چیز و چه کسانی را به یادتان می آورد؟ هنگامی که متوجه شدید چه چیزی عامل این اختلاف است، می توانید الگوهای فکری و رفتاری تان را تغییر دهید.

4 – قدر یکدیگر را ندانستن

یکی از شایع ترین مشکلات در ازدواج، ندانستن قدر همسر و کاهش حساسیت به نیازهای او در طول زمان است.شاید همسرتان دیگر هنگامی که از سر کار برمی گردید، به شما سلام نکند. شاید شوهر، دیگر از اینکه زن غذای محبوب او را برای شام پخته است، تشکر نکند. اما همه ما نیاز به تحسین و ابراز احساسات داریم. بدون اینها فرد شروع به احساس تنها بودن، نادیده گرفته شدن و قدرنشناسی می کند.

چطور این مشکل را حل کنیم

با دادن یک هدیه یا یک تشکر ساده سپاسگزاریتان را نسبت به همسرتان نشان دهید. برای بهبود رابطه تان وقت بگذارید، به عنوان نمونه قراری برای رفتن به یک رستوران بگذارید. ممکن است آنقدر نسبت به همسرتان دلخور و خشمگین باشید که سپاسگزاری او برایتان مشکل باشد. حتی اگر این چنین است توصیه این است که سپاسگزاری تان را انجام دهید. هر بار با انجام این کار دیوار دلخوری و خشم اندکی پایین می آید. همچنین با به یاد آوردن چیزهایی در همسرتان که زمانی دوست داشتید و گفتن آنها به او و چیزهایی در رفتار او که شما را آزار می دهد در یک زمان آرام، صمیمیت خودتان را با همسرتان بیشتر کنید.

5 – زود تسلیم شدن

در بهبود دادن به روابط تان عجله نداشته باشید به خصوص اگر در این مورد تلاش کرده اید و نتوانسته اید به تنهایی ازدواج تان را بهبود بخشید.

 چطور این مشکل را حل کنیم

به خودتان زمان بدهید. انتظار نداشته باشید دلخوری و بی اعتمادی به سرعت از بین برود. دست کم ۳ ماه وقت بدهید تا ببینید مشاوره با یک روان درمانگر یا به کار بستن توصیه ها از کتاب های بهبود روابط به ازدواج شما کمک می کند یا خیر. تغییر ممکن است به آهستگی رخ دهد. اما از این قدم های کوچکی که در این مسیر برداشته اید ، نگران نباشید. یک تغییر کوچک می تواند تاثیر بزرگی در شروع تغییر دادن یک الگوی ارتباطی باشد.

منبع : خدمات مجالس