خدمات مجالس و تشریفات عروسی زاکرو

خدمات مجالس و تشریفات عروسی زاکرو

خدمات مجالس و تشریفات عروسی زاکرو

خدمات مجالس و تشریفات عروسی زاکرو

ویژگی های شاخص اتوبوس های VIP

اتوبوس یکی از بهترین روش های حمل و نقل است. فاکتورهای بسیاری وجود دارد که مردم بر اساس آن، سفر با اتوبوس را ترجیح می دهند. برای مثال یکی از مهم ترین مزایای سفر با اتوبوس قیمت مناسب آن است. نرخ و تعرقه قیمت بلیط اتوبوس، تنها سالی یک بار تغییر می کنید و همین سبب شده تا بسیاری از مردم با این وسیله نقلیه سفر کنند. اتوبوس در ایران، جزء یکی از رایج ترین وسایل نقلیه برای جابجایی بین شهری است و بر اساس آمار گرفته شده، سالانه حدود ۴۰۰ میلیون نفر با آن سفر می کنند. در سراسر ایران حدود ۲۰ شرکت اتوبوس رانی وجود دارد که برخی از آن ها خصوصی و برخی دیگر به صورت دولتی فعالیت می کنند.

بنابراین برای انتخاب شرکت و خرید بلیط از آن دست تان بسیار باز است و می توانید از هر وب سایت فروش بلیطی برای خرید بلیط اقدام کنید و یا از روش های سنتی استفاده کرده و مستقیم به شرکت های مسافرتی بروید. و اما بهترین قسمت سفر با اتوبوس، انتخاب نوع آن استاتوبوس VIP یکی از بهترین ومحبوب ترین اتوبوس های مسافربری است و اکثر کسانی که دوست دارند سفری راحت و بی دغدغه داشته باشند، با این اتوبوس ها سفر می کنند. شاید آخرین باری که با اتوبوس سفر کرده اید مربوط به سال ها پیش باشد، دقیقا در آن زمانی که اتوبوس های مسافر بری بسیار کهنه و زهوار در رفته بودند و ادم هیچ میل و رغبتی برای سفر با آن ها نداشت! از طرف دیگر هم بسیاری از مردم سفر با اتوبوس را بسیار کسل کننده می دانند، در حالی یکی از دلایل کسل کننده تر شدن سفر با این وسیله، امکانات کم آن است! اما با اتوبوس های وی آی پی، دیگر هیچ خبری از سفری حوصله سر بر و کسل کننده نیست و می توانید تا رسیدن به مقصد از تماشای مناظر یا خواندن کتاب و حتی تماشای فیلم لذت ببرید.

به طور کلی اتوبوس های وی آی پی دارای بی نظیر ترین امکانات هستند و بسیاری از مردم ترجیح می دهند که اگر قرار است با اتوبوس سفر کنند، پس نوع VIPرا انتخاب نمایند. شاید منظورمان را از کلمه وی آی پی متوجه نشده باشید. VIP اصطلحی است که مصلما بارها با آن برخورد کرده اید. در سر در تالار یا رستوران و حتی باشگاه و هواپیما! وی آی پی یعنی خصوصی یا اختصاصی. شما با استفاده از خدماتی که بر چسب وی آی پی بر روی آن ها زده شده، در واقع خدماتی خاص دریافت می کنید. اتوبوس های وی آی پی هم از این قضیه مستثنا نیستند. در ادامه با مستر بلیط همراه باشید تا شما را بیشتر با ویژگی های این اتوبوس ها آشنا کنیم.

امکانات ویژه اتوبوس های VIP

اتوبوس های وی آی پی در مقایسه با اتوبوس های عادی بسیار منحصر به فرد هستند و همانطور که گفتیم اکثر مردم ترجیح می دهند تا با امکانات بیشتر و دغدغه های کمتر سفر کنند. این اتوبوس ها در دو مدل طراحی می شوند. مدل اول دارای صندلی هایی است که قابلیت تخت خواب شو را دارند و مدل دوم صندلی هایی دارد که نیمه تخت خواب شو هستند. در این اتوبوس ها، صندلی ها به صورت ردیفی و سه تایی قرار دارند. اتوبوس های VIP معمولا ظرفیت کمتری نسبت به سایر اتوبوس ها دارند و تقریبا حدود ۲۵ نفر مسافر در آن ها جا می گیرد. همین ظرفیت کم باعث شده تا مسافرین احساس راحتی بیشتری کنند و بتوانند صندلی های خود را تا ۱۴۵ درجه خم کنند.

یکی از مشکلاتی که در حین سفر با اتوبوس برای مسافرین پیش می آید، این است که مجبور هستند مدت ها بی حرکت بر روی صندلی بنشینند بدون اینکه حتی پاهای خود را دراز کنند تا خستگی از تن شان در رود! اما اتوبوس های وی آی پی این ویژگی را دارند تا مسافرین کمتر احساس خستگی کنند. در قسمت پایینی هر صندلی یک تکه طراحی شده تا هر نفر بتواند پاهایش را دراز کرده و بر روی آن بیندازد تا به راحتی استراحت کند.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.