خدمات مجالس و تشریفات عروسی زاکرو

خدمات مجالس و تشریفات عروسی زاکرو

خدمات مجالس و تشریفات عروسی زاکرو

خدمات مجالس و تشریفات عروسی زاکرو

راهنمای خرید از بانه - فروشگاه بانه شاپ

شهرستان بانه از دیرباز به عنوان یکی از اولین شهرهای مرزی کشور شناخته شده و حسن شهرت آن به دلیل کالاهای ارزان تر نسبت به مراکز استانها معروف بوده است

 قیمت ارزان کالا ها در بانه به این دلیل است که این شهرستان یکی از اولین مبادی ورودی کالا می باشد که باعث شده واسطه‌ها از بین رفته و خریدار بتواند به صورت مستقیم از فروشنده کالای درخواستی خود را تهیه نماید و در این میان سود گزاف واسطه ای از بین رفته است .

خرید از بانه

خرید از بانه هرچند میتواند بسیار مقرون به صرفه باشد به همان اندازه نیز می تواند ریسک آفرین نیز باشد و این امر در زمانیاست که خریدار یا کسی که قصد خرید از بانه را دارد با روشهای صحیح خرید و یا فروشنده ای که از آن خرید می‌کند آشنا نباشد ، چون در سال های اخیر کالاهای تقلبی و بدل در این شهرستان به وفور یافت می شود ، در صورتی که از فروشنده مطمئن کالا خریداری نشود امکان اینکه کالای تقلبی( کالاهای تقلبی از لحاظ فیزیکی تشابه زیادی با کالاهای اصلی دارند) را به جای کالای اصل به خریدار تحویل دهند بسیار زیاد است ، بنابراین راهنمای خرید از بانه از اولویت های خرید میباشد.

فروشگاه بانه شاپ یکی از فروشگاه هایی است که از حدود ۱۱ سال پیش در شهرستان بانه فعالیت می کند و از اولین فروشگاه هایی هست که هم به صورت فیزیکی و هم به صورت اینترنتی امکان خرید از بانه را برای سراسر ایران فراهم نموده است.

این فروشگاه طیف وسیعی از محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت اصلی ارائه می نماید .

بانه بیشتر به دلیل عرضه لوازم خانگی همچون ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی ، کولرگازی ، جاروبرقی و انواع یخچال و کالاهای دیجیتال همچون تلویزیون ،ال ای دی و سینما خانگی معروف است .

این شهرستان همچنین قطب وسایلی همچون لوازم آرایشی و پوشاک می باشد ، هر چد ابزار آلات و لوازم خودرو نیز  شهر مرزی بانه کم و بیش وارد میشود.

روزانه بسیاری از مسافرانی که به بانه سفر می کنند جهت تهیه جهیزیه به فروشگاه های سطح شهر مراجعه می نمایند اما به دلیل تنوع مارک های زیاد در این شهر انتخاب نیز بسیار گسترده می باشد برای مثال شخصی که میخواهد لوازم آشپزخانه همچون یک مایکروویو یا یک اتو را خریداری نماید با برندهای مختلف مواجه است که در این میان راهنمایی صحیح فروشنده می تواند خریدی مطمئن و خاطره انگیز را برای وی به همراه داشته باشد.

برای خرید از بانه علاوه بر وجه مقایسه قیمت ،اعتماد به فروشنده نیز که برای خرید غیر حضوری لازم است نیز دارای اهمیت است .

فروشگاه بانه شاپ از سال ۱۳۹۳ موفق به اخذ نماد اعتماد دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت و معدن شده است که کسب این نماد خود دارای پروسه‌ای سخت و موشکافانه است، بانه شاپ با کسب این نماد و همچنین حضور یک دهه خود در بازار الکترونیک میتواند برای خرید از بانه یکی از گزینه های مطمئن خرید اینترنتی باشد. 

ویژگی های شاخص اتوبوس های VIP

اتوبوس یکی از بهترین روش های حمل و نقل است. فاکتورهای بسیاری وجود دارد که مردم بر اساس آن، سفر با اتوبوس را ترجیح می دهند. برای مثال یکی از مهم ترین مزایای سفر با اتوبوس قیمت مناسب آن است. نرخ و تعرقه قیمت بلیط اتوبوس، تنها سالی یک بار تغییر می کنید و همین سبب شده تا بسیاری از مردم با این وسیله نقلیه سفر کنند. اتوبوس در ایران، جزء یکی از رایج ترین وسایل نقلیه برای جابجایی بین شهری است و بر اساس آمار گرفته شده، سالانه حدود ۴۰۰ میلیون نفر با آن سفر می کنند. در سراسر ایران حدود ۲۰ شرکت اتوبوس رانی وجود دارد که برخی از آن ها خصوصی و برخی دیگر به صورت دولتی فعالیت می کنند.

بنابراین برای انتخاب شرکت و خرید بلیط از آن دست تان بسیار باز است و می توانید از هر وب سایت فروش بلیطی برای خرید بلیط اقدام کنید و یا از روش های سنتی استفاده کرده و مستقیم به شرکت های مسافرتی بروید. و اما بهترین قسمت سفر با اتوبوس، انتخاب نوع آن استاتوبوس VIP یکی از بهترین ومحبوب ترین اتوبوس های مسافربری است و اکثر کسانی که دوست دارند سفری راحت و بی دغدغه داشته باشند، با این اتوبوس ها سفر می کنند. شاید آخرین باری که با اتوبوس سفر کرده اید مربوط به سال ها پیش باشد، دقیقا در آن زمانی که اتوبوس های مسافر بری بسیار کهنه و زهوار در رفته بودند و ادم هیچ میل و رغبتی برای سفر با آن ها نداشت! از طرف دیگر هم بسیاری از مردم سفر با اتوبوس را بسیار کسل کننده می دانند، در حالی یکی از دلایل کسل کننده تر شدن سفر با این وسیله، امکانات کم آن است! اما با اتوبوس های وی آی پی، دیگر هیچ خبری از سفری حوصله سر بر و کسل کننده نیست و می توانید تا رسیدن به مقصد از تماشای مناظر یا خواندن کتاب و حتی تماشای فیلم لذت ببرید.

به طور کلی اتوبوس های وی آی پی دارای بی نظیر ترین امکانات هستند و بسیاری از مردم ترجیح می دهند که اگر قرار است با اتوبوس سفر کنند، پس نوع VIPرا انتخاب نمایند. شاید منظورمان را از کلمه وی آی پی متوجه نشده باشید. VIP اصطلحی است که مصلما بارها با آن برخورد کرده اید. در سر در تالار یا رستوران و حتی باشگاه و هواپیما! وی آی پی یعنی خصوصی یا اختصاصی. شما با استفاده از خدماتی که بر چسب وی آی پی بر روی آن ها زده شده، در واقع خدماتی خاص دریافت می کنید. اتوبوس های وی آی پی هم از این قضیه مستثنا نیستند. در ادامه با مستر بلیط همراه باشید تا شما را بیشتر با ویژگی های این اتوبوس ها آشنا کنیم.

امکانات ویژه اتوبوس های VIP

اتوبوس های وی آی پی در مقایسه با اتوبوس های عادی بسیار منحصر به فرد هستند و همانطور که گفتیم اکثر مردم ترجیح می دهند تا با امکانات بیشتر و دغدغه های کمتر سفر کنند. این اتوبوس ها در دو مدل طراحی می شوند. مدل اول دارای صندلی هایی است که قابلیت تخت خواب شو را دارند و مدل دوم صندلی هایی دارد که نیمه تخت خواب شو هستند. در این اتوبوس ها، صندلی ها به صورت ردیفی و سه تایی قرار دارند. اتوبوس های VIP معمولا ظرفیت کمتری نسبت به سایر اتوبوس ها دارند و تقریبا حدود ۲۵ نفر مسافر در آن ها جا می گیرد. همین ظرفیت کم باعث شده تا مسافرین احساس راحتی بیشتری کنند و بتوانند صندلی های خود را تا ۱۴۵ درجه خم کنند.

یکی از مشکلاتی که در حین سفر با اتوبوس برای مسافرین پیش می آید، این است که مجبور هستند مدت ها بی حرکت بر روی صندلی بنشینند بدون اینکه حتی پاهای خود را دراز کنند تا خستگی از تن شان در رود! اما اتوبوس های وی آی پی این ویژگی را دارند تا مسافرین کمتر احساس خستگی کنند. در قسمت پایینی هر صندلی یک تکه طراحی شده تا هر نفر بتواند پاهایش را دراز کرده و بر روی آن بیندازد تا به راحتی استراحت کند.

 

 

تدوین استراتژی محتوا


باید بگوییم در زمینه‌ی بازاریابی محتوا رقابت سختی پیش رو دارید: بر اساس مؤسسه‌ی بازاریابی محتوا (Content Marketing Institute) در سال ۲۰۱۸ میلادی، موفق‌ترین کسب و کارهای B2B 1بیش از ۴۰ درصد از بودجه‌ی خود را صرف بازاریابی محتوایی کرده اند که این میزان نسبت به سال ۲۰۱۷ میلادی یک درصد افزایش داشته است. اولین قدم برای موفقیت، داشتن برنامه‌ی بازاریابی هوشمندانه و قوی است.

 

توضیح اینکه استراتژی محتوا دقیقاً چیست می‌تواند کاری دشوار باشد. با هم به تعاریفی که توسط افراد مختلف در مورد استراتژی محتوا آورده شده، نگاهی خواهیم داشت.

کریستینا هالورسون (Kristina Halvorson) درباره‌ی تعریف استراتژی محتوا چنین می‌گوید: «برنامه ریزی برای خلق، تحویل و سیاست گذاری محتوایی مفید و قابل استفاده

از نظر مایکل برنر (Michael Brenner) استراتژی محتوا اینگونه تعریف می‌شود: «یک استراتژی محتوا بازاریابی خطی و سنتی را از طریق تعریف پروسه و سپس فراهم آوری منابع صحیح برای تولید جریان منظمی از محتوا که مطابق با نیازهای خریداران در تمامی مراحل چرخه‌ی خرید باشد، نا امید خواهد کرد

به بیان دیگر، استراتژی محتوا به مدیریت هرگونه رسانه‌ی قابل لمس که تولید می‌کنید و صاحب آن هستید، اعم از نوشتاری، بصری، قابل دانلود، … گفته می‌شود. استراتژی محتوا بخشی از برنامه‌ی بازاریابی است که به طور پیوسته نشانه دهنده‌ی این است که شما چه کسی هستید و چه تجربه و تخصصی را وارد آن صنعت به خصوص خواهید کرد.

ممکن است تا بحال درباره‌ی میزان اهمیت تولید محتوا در رشد یک کسب و کار مواردی را شنیده باشید، اما در این مطلب در خواهید یافت که این موضوع به یک هدف بسیار دقیق برنامه ریزی شده نیازمند است. زمانی که استراتژی محتوا را توسعه می‌دهید، مواردی کلیدی وجود دارند که نباید از دید شما پنهان بمانند:

·         برای چه کسی محتوا را تولید می‌کنید

چه کسی مخاطب هدف این محتوا محسوب می‌شود؟ برای چه تعدادی از مخاطبان این محتوا را تولید می‌کنید؟ از آنجایی که ممکن است کسب و کار شما بیش از یک نوع مشتری داشته باشد، احتمالاً محتوای تولیدی شما نیز برای بیش از یک نوع خواننده و یا بازدید کننده باید تولید شود.

استفاده از دامنه‌ی گسترده ای از انواع و کانال‌های متفاوت به شما کمک خواهد کرد تا محتوای متفاوت را به هر نوع مخاطبی که در ذهن دارید رسانده و تمامی افرادی که می‌توانند هدف شما در کسب و کارتان باشند را درگیر نمایید.

·         مشکلی که قرار است برای مخاطبان حل شود

به طور ایده آل، محصول و یا خدمات شما قرار است مشکلی که می‌دانید مخاطبان شما با آن دست و پنجه نرم می‌کنند را برطرف نماید. با استفاده از همین نکته می‌توان گفت محتوای شما نیز قرار است مخاطبان را هدایت کرده و در جهت شناسایی آن مشکل آموزش دهد.

استراتژی محتوا دو گروه از افراد را (در مورد محصول شما) حمایت می‌کند: آن‌هایی که همچنان در پی کشف و شناخت چالش‌های اصلیشان هستند، افرادی که از قبل در حال استفاده از محصول شما در جهت فائق آمدن بر چالش‌هایشان هستند. محتوای شما راه حل و یا راه حل‌هایی که ارائه می‌دهید را تقویت نموده و مشتریان را تبدیل به مصرف کنندگانی با صلاحیت برای استفاده از محصول شما تبدیل خواهد نمود.