کلیدی ترین نکات مدل موی عروس

کلیدی ترین نکات مدل موی عروس

کلیدی ترین نکات مدل موی عروس

مدل موی عروس در روز عروسی بسیار مهم است و باعث زیبایی بیشتر عروس می شود.

مهارت آرایشگر در این نیست که شما را مدل فلان بازیگر و یا فلان خواننده در آورد، آرایشگر خوب آرایشگری است که با توجه به صورت و شکل و همینطور لباس و فرم بدن یک خانم او را آرایش کند تا زیباتر شود.
پس قدم اول این که به آرایشگرتان فشار نیاورید که حتما فلان مدل مو را می خواهم، شاید به فرم صورت و هیکل شما نیاید، پیشنهاد می کنیم چند مدل مویی را که می پسندید به او نشان دهید و نظرش را در مورد آن جویا شوید، و سپس گام به گام، کار او را زیر نظر داشته باشید تا یک وقت مدلی را روی سرتان پیاده نکند که نمی پسندید، بالاخره هر کس خودش می داند که چه مدل هایی به او می آید و چه چیزهایی را بیشتر  دوست دارد

نکات مهمی که در مورد شینیون باید بدانیم:
1-شناخت موی سر و براشینگ صحیح و قد
2-انتخاب مدل مناسب با توجه به سلیقه و قد مشتری،فرم سر و صورت و گردن،نوع مراسمی که میخواهد در آن شرکت کند،و همچنین لباسی که مشتری میخواهد بپوشد
3-پایه شینیون باید محکم باشد،در ایجاد شینیون افراط نشود،بعد از زدن پوش مناسب،وزهای مو باید به وسیله شانه پوش و استفاده صحیحو مناسب از ژل و تافت از بین برود.
4-سنجاق مویی و سنجاق پنس به میزان کم و به و قرار دادن آن در زمان مناسب.
5-تکنیکهای شینیون را بشناسیم و به طور کامل کنار هم استفاده کنیم.
6-شینیون را حتما جلوی آینه چک کنیم.
7-از دیزاین مناسب برای شینیون استفاده نماییم.

موی‌تان باید با لباس‌تان هماهنگ باشد

بعد از این‌که تالار عروسی مشخص کرده و لباس عروس‌تان را انتخاب کردید، مدل‌موهای مختلف را تجربه کنید. اگر خودتان موهای‌تان را به مدل‌های مختلف آرایش درمی‌آورید، حواس‌تان باشد که مدل موی شما باید با توجه به لباس عروس شما باشد. با مشورت با یک آرایشگر حرفه‌ای مو، بهتر می‌توانید بهترین آرایش مو را برای روز عروسی‌تان انتخاب کنید.

اگر قصد دارید برای روز عروسی به موهای‌تان گل بزنید یا تاج بگذارید یا… حتما همه اینها را قبل از روز موعود روی موهای‌تان امتحان کنید. حتی می‌توانید عکس‌های مختلف آرایش مو را ببینید و با نشان‌دادن عکس مدل موی دلخواه‌تان به آرایشگر، تا حدی دلخواه‌ترین آرایش مو را به دست آورید. بهتر است‌آرایشگری را انتخاب کنید که با او راحت باشید، وقتی آرایشگر بد اخلاق باشد، شما نمی‌توانید به راحتی خواسته‌های خود را از او بخواهید، مسلما شما دوست دارید آرایش صورت و موی‌تان در روز عروسی مورد علاقه خودتان باشد، نه مورد علاقه آرایشگر! بهتر است روز عروسی نیز شبیه خودتان باشید تا همیشه تصویر عالی از آن روز بزرگ برای‌تان باقی بماند. بهتر است 2 ساعت قبل از رفتن به آتلیه عکاسی، آرایش موهای‌تان تمام شده باشد.

یادتان باشد یکی از مسائل مهم در مورد انتخاب آرایشگاه، اخلاق آرایشگران یک سالن است. فقط کار مهم نیست؛ شما در شب عروسی تان به اندازه کافی استرس دارید. پس بهتر است در انتخاب آرایشگاه این نکته مهم را هم به خاطر بسپارید. اگر پرسنل یک سالن، خوش اخلاق باشند، شما بیشتر می‌توانید احساس آرامش کنید و برای شب عروسی آماده شوید. همچنین حتما از آرایشگرتان بپرسید که از چه موادی برای زیرسازی پوست استفاده می‌کند. استفاده از مارک‌های مرغوب، خودش تضمین کننده بخشی از زیبایی و دوام آن در شب عروسی است.

منبع : خدمات مجالس